Kontakt z 3D SPACE

Napisz lub zadzwoń do nas

Zacznijmy współpracę pełną sukcesów!
dział handlowy, wsparcie techniczne

Kontakt przez stronę

Wyślij do nas wiadomość jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje na temat naszej oferty, nawiązać kontakt z naszym działem handlowym lub uzyskać dostęp do wsparcia technicznego. Nasz zespół jest gotowy sprostać Twoim oczekiwaniom. Poniżej znajdziesz również numer telefonu, pod którym nasi pracownicy dyżurują by odpowiedzieć na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.

Jesteśmy na:

Współpracujemy z Klientami od 2009 roku. Dostarczamy programy, towary oraz usługi inżynierskie dla wymagających Klientów.

w trzech prostych krokach

Twój sukces z 3D SPACE

Kontakt telefoniczny z 3D SPACE

Wybierz numer: 784 560 150 lub +48 33 33 099 34

Tu jesteśmy

Gdy potrzebujesz nas znaleźć
biuro(małpa)3dspace.pl
+48 784-560-150
Starzyńskiego 15
Bielsko-Biała, śląskie
Polska
Pracujemy:
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
8:00 – 16:00
8:00 – 16:00
8:00 – 16:00
8:00 – 16:00
8:00 – 16:00
Zamknięte
Zamknięte
Lubimy gdy pytasz

Odpowiedzi na często zadawane pytania

Firma 3D SPACE jest liderem w oferowaniu nowoczesnych narzędzi modelowania 3D. Naszą przygodę z narzędziami 3D rozpoczęliśmy w 2009 roku i jako pierwsi w Polsce nawiązaliśmy współpracę w celu dostawy oprogramowania SpaceClaim polskim Klientom. Dziś wśród naszych Klientów można znaleźć zarówno duże firmy, korporacje jak i te dopiero co powstałe czy rozwijające swój potencjał. O każdego naszego Klienta staramy się zadbać i zaoferować mu nasze doskonałe usługi. Kupując od nas konkretne rozwiązanie Klient nabywa jednocześnie nasze wsparcie techniczne.

Zazwyczaj Klient powinien otrzymać ofertę w ciągu kolejnych 24 godzin od chwili wysłania do nas wiadomości z zapytaniem o cenę i warunki zakupu. W szczególnych przypadkach czas otrzymania oferty może się wydłużyć przez typowe przypadki losowe, niezależne od nas. Jeśli zapytanie zostanie przesłane z rana (do godziny 10:00) jest bardzo prawdopodobne, że oferta zostanie odesłana Klientowi tego samego dnia.

Na co dzień w zależności od oferowanych produktów wykorzystujemy waluty: PLN, EUR oraz USD. Można również prosić o ofertę w innych walutach jak np.: CZK. Jeśli Klient oczekuje by oferta była przez nas podana w konkretnej walucie dobrze będzie to zaznaczyć pisząc do nas wiadomość z zapytaniem lub podać taką informację przez telefon. Do przeliczania walut stosujemy średni kurs NBP z dnia poprzedzającego zapytanie.

Wsparcie techniczne to zestaw „usług” oferowanych przez firmę 3D SPACE. Zazwyczaj Klient może liczyć na wszelkie wskazówki umożliwiające sprawne poruszanie się po interfejsie oferowanych programów (zarówno telefoniczne czy e-mailowe) porady. W szczególnych przypadkach gdy nie jesteśmy w stanie przekazać nieco bardziej skomplikowanych porad prostymi słowami dostarczamy Klientowi poradniki wideo lub wykorzystujemy narzędzia do zdalnego zarządzania pulpitem Klienta.

Oczywiście, że tak. Zawsze każdy Klient może liczyć na jeden dzień szkolenia po sprzedaży produktu, tak by mógł swobodnie rozpocząć pracę dzięki zakupionemu rozwiązaniu. Jest ono w cenie zakupionego rozwiązania. W większości przypadków przekazane przez nas podstawy są wystarczające, a z czasem gdy Klient nabiera doświadczenia i czerpie z naszego wsparcia technicznego poszerza swoją wiedzę. Zdarza się, że użytkownicy mimo wszystko oczekują przeprowadzenia szkolenia. Na podstawie przesłanego zapotrzebowania, listy problemów do rozwiązania, ustalamy zakres tematyczny i podejmujemy się realizacji szkolenia by nasz Klient mógł jak najlepiej i wydajniej pracować.