Co nowego w Leios 2

Home/Leios 2/Co nowego w Leios 2
Co nowego w Leios 2 2017-10-24T08:26:55+00:00

Co nowego w programie Leios 2 do inżynierii odwrotnej?

Program Leios obecny jest na polskim rynku od 2007 roku. Od samego początku zyskał interfejs w języku polskim i do dnia dzisiejszego jest jedynym programem do inżynierii odwrotnej z pełnym interfejsem w języku polskim.

Nowe funkcje w Leios 2:

  • narzędzie detekcji linii Crest
  • rozbudowane narzędzia rzeźbienia (sculpting tools) siatki trójkątów
  • poprawione narzędzia snap,
  • rozbudowano możliwość wyboru wielu typów funkcji przyciągania obiektów.

Zmiany w Leios 2:

  • globalne usprawnienie ręcznego tworzenia powierzchni
  • znaczące usprawnienie działania narzędzia ucinania siatki mesh krzywą.

Szczegółowy opis co nowego w Leios 2  zostało wprowadzone:

  • zoptymalizowano kod programu oraz wprowadzono pełne wsparcie dla architektury wielordzeniowej
  • zwiększono wydajność narzędzia globalnej rejestracji skanów
  • dodano zaktualizowany język interfejsu użytkownika: polski (dzięki zaangażowaniu firmy 3D SPACE) oraz japoński
  • dodano i wprowadzono globalne usprawnienia narzędzi rzeźbienia (sculpting tools)
  • przeprojektowany pasek narzędzi usprawniony pasek narzędzi snap
  • dodano zdolność wyboru wielu typów obiektów naprawiono błąd wizualizacji koła obrotu obiektu
  • naprawiono błąd zaznaczania siatki mesh w funkcji dopasowania do płaszczyzny naprawiono działanie paska postępu podczas importu plików OBJ
  • naprawiono błąd w działaniu funkcji ucięcia siatki mesh krzywą
  • naprawiono błąd w sekcji wyboru wielu siatek mesh podczas ich rejestracji
  • ulepszono wpasowanie cylindra w siatkę mesh usprawiono proces duplikowania siatki mesh
  • zaimplementowano dynamiczny obrót przy przełączaniu się do widoków rzutni obiektów
  • wprowadzono szkic w trybie przekroju dodano możliwość wpasowania polilinii w linię, łuk i krzywą NURBS
  • dodano podświetlanie kontekstowe obiektu w drzewie gdy kursor znajduje się nad wybraną geometrią
  • zaimplementowano wsparcie wykorzystania wielu tekstur płaszczyzny referencyjne mogą zostać dopasowane do żądanych wymiarów
  • wprowadzono nowy algorytm porównania siatka mesh / powierzchnia
  • teraz zaznaczanie klastra siatki mesh występuje jako jedno z narzędzi zaznaczania
  • uproszczono drzewo modelu
  • usunięto okno poleceń
  • naprawiono problem z wpasowaniem zaznaczenia siatki mesh do płaszczyzny
  • naprawiono problem interfejsu paska przesuwania przekroju
  • naprawiono problem wizualizacji linii zebry
  • powiększono pasek postępu
  • wprowadzono inne mniejsze zmiany w interfejsie użytkownika

Co nowego w Leios 2 (względem wersji Leios):

  • dodano języki polski (dzięki firmie 3D SPACE), włoski, japoński (dostępny jest także angielski)
  • ustawienia akceleracji graficznej ustawiane są teraz podczas pierwszego uruchomienia programu Leios
  • dodano narzędzie optymalizujące skany uzyskane ze skanera 3D firmy Artec
  • wprowadzono działanie skrótów do menu wstążki – wystarczy nacisnąć przycisk Alt, a podświetlają się odpowiedni litery z menu
  • ulepszono pracę: teraz każde narzędzie jest dostępne od razu, bez konieczności szukania po menu
  • poprawiono użyteczność: wykorzystanie menu wstążki ułatwia dostęp do narzędzi zoptymalizowano algorytmy tworzenia siatki trójkątów 3D oraz triangulacji objętości (volumetric triangulation): aby jeszcze lepiej tworzyć siatki mesh nawet z bardzo zaszumionych chmur punktów
  • wprowadzono szerszy oraz lepiej dopracowany interfejs graficzny: pół przezroczyste paski narzędzi, pasek dostępności i dokowania narzędzi.

Najważniejsze zalety programu Leios 2

  • większa swoboda pracy
  • lepsza interakcja z modelem oraz zwiększona percepcja
  • wysoka wydajność

Poznaj moc programu Leios 2

Do programu Leios można importować zarówno uporządkowane jak i nie uporządkowane chmury punktów w obu standardowych formatach, a także jest możliwość pobrania danych z niektórych skanerów 3D (np.: skaner 3d firmy Artec) w ich natywnym formacie.